Vragen en antwoorden

Mascot International

Waar kan ik producten van MASCOT kopen?

De producten van MASCOT worden altijd via een verkooppunt verkocht. Om aan uw behoeften te voldoen, hebben de verkooppunten van MASCOT oplossingen op maat die bij u passen. Gebruik de zoekfunctie om uw dichtstbijzijnde verkooppunt te vinden.

Voor individuen of kleinere bedrijven:

  • Koop online op MASCOT® WebShop
  • Gebruik de zoekfunctie om uw dichtstbijzijnde verkooppunt te vinden. Selecteer het tabblad In de winkel kopen. Niet alle verkooppunten hebben alle MASCOT-producten op voorraad, daarom raden we aan om eerst te bellen.

Bedrijf met meer dan 25 medewerkers:

  • Neem contact op met uw dichtstbijzijnde verkooppunt en stel een persoonlijk productassortiment samen op het online bestelplatform MASCOT® SmartStore. Hier leest u meer over het platform:

    Kom meer te weten

  • Is het voor uw bedrijf lastig om tijd te vinden om langs uw verkooppunt te gaan voor nieuwe werkkleding? Laat de MASCOT® Mobile Showroom langskomen. Lees meer over de voordelen en neem contact met ons op voor een afspraak met uw plaatselijke verkooppunt.
  • Kom meer te weten

Groot internationaal bedrijf:

  • Neem contact op met het Global Account Team van MASCOT, dat er speciaal is voor grote multinationals. Lees hier verder:

    Kom meer te weten

Ik wil graag een groot aantal MASCOT-producten kopen. Waar kan ik een offerte krijgen?

Gebruik de zoekfunctie om de verkooppunten te vinden waar u om een offerte kunt vragen. Zij kunnen in samenwerking met MASCOT een offerte voor u maken.

Waar vind ik de catalogi van MASCOT?

Hier vindt u de nieuwste MASCOT-catalogi digitaal:

Catalogi

Vragen over producten van MASCOT?

Bent u op zoek naar een bepaald producttype of een bepaalde kleur, certificering of kwaliteit? U kunt sorteren wanneer u naar producten zoekt en zo zien welke mogelijkheden u hebt in het assortiment van MASCOT.

Product zoeken

Kan ik extra reflectie, spijkerzakken of andere zaken op mijn MASCOT-product laten aanbrengen?

Wij kunnen standaardproducten achteraf aanpassen en bij grotere orders kunnen we ook speciale op de klant aangepaste oplossingen maken. Neem voor meer informatie contact op met MASCOT of uw dichtstbijzijnde verkooppunt.

Individuele productaanpassingen

Ik heb een klacht over een artikel, wat kan ik doen?

Neem contact op met het verkooppunt waar u het product gekocht hebt. Het verkooppunt retourneert het naar MASCOT waar het product beoordeeld en vervangen wordt als het een fabricagefout betreft. Als u de kleding hebt besteld via de MASCOT® SmartStore, neemt u contact op met uw beheerder. Het is belangrijk dat kapotte kleding naar MASCOT wordt opgestuurd, zodat wij die kunnen nakijken om de fout in de toekomst te voorkomen.

Waar vind ik afbeeldingen van de producten van MASCOT?

Hier vindt u productafbeeldingen in hoge resolutie, brandingfoto's en video's in de mediaportal van MASCOT:

MASCOT® MediaPortal

Hoe kan ik verkooppunt worden van de werkkleding van MASCOT?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe en sterke verkooppunten die hun klanten de werkkleding en werkschoenen van MASCOT willen aanbieden. Lees meer over de vele voordelen en welke online platforms MASCOT tot uw beschikking stelt om uw verkoop te stimuleren. Neem vervolgens contact met ons op om te vertellen over uw strategie en welke van onze online platforms bij uw klantengroepen zouden kunnen passen.

Dealer