MASCOT en Feyenoord slaan opnieuw handen ineen

2020_Danny Bonn-MASCOT WORKWEAR_Feyenoord Footbal
Vrijdag 13 November 2020
MASCOT verlengt de samenwerking met Feyenoord voor het derde jaar op rij. Met de samenwerking met Feyenoord wil MASCOT zijn naamsbekendheid nog meer vergroten. Via TV-gerichte led-boarding tijdens thuiswedstrijden geniet MASCOT optimale exposure en zal de naambekendheid een serieuze boost krijgen, zowel regionaal als nationaal.

‘Bij MASCOT zijn we ontzettend trots dat we voor het derde jaar op rij met Feyenoord samenwerken.’ vertelt Danny Bonn, Market Director Benelux bij MASCOT. ‘Veel supporters werken in de haven of in de bouw en logistiek, plekken waar onze producten veel gedragen worden. Daarnaast past de “geen-woorden-maar-daden-mentaliteit” van de club perfect bij ons bedrijf.’ MASCOT blijft ook deel uitmaken van de Feyenoord Business Club. ‘Je bekijkt, als het straks weer kan, samen een voetbalwedstrijd met een hapje en een drankje en je bespreekt uiteraard ook de zakelijke mogelijkheden. Een mooie combinatie die voor iedereen interessant en plezierig is.’ aldus Bonn.

De overeenkomst met Feyenoord is een onderdeel van MASCOT’s algemene sponsorstrategie. MASCOT heeft een sterk engagement voor de sportwereld door op diverse plaatsen in heel Europa als sponsor te fungeren. Sport kan mensen wereldwijd boeien en samenbrengen - over de landsgrenzen heen, wars van verschillen in cultuur, politiek en godsdienst. Ongeacht of het gaat om spelers of om toeschouwers. MASCOT draagt hier graag zijn steentje aan bij.

2020_MASCOT WORKWEAR_Feyenoord Footbal shirt