MASCOT® WORKWEAR verbetert en verlengt samenwerking met Ajax

2020_Ajax Amsterdam logo
Donderdag 8 Oktober 2020
Ajax heeft met MASCOT® WORKWEAR de bestaande overeenkomst opengebroken en verbeterd. MASCOT was reeds als Official Supplier aan Ajax verbonden en heeft de samenwerking met een jaar verlengd. MASCOT gaat meer investeren in de exposure-mogelijkheden die Ajax heeft te bieden, niet alleen in het stadion maar ook op de digitale kanalen

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax: “Het biedt veel vertrouwen dat de samenwerking met onze bestaande partner MASCOT wordt verlengd en verbeterd. Wij zijn MASCOT dankbaar voor dit vertrouwen in de toekomst en gaan er vanuit dat we op het eind van dit seizoen kunnen toasten op sportieve en commerciële successen voor ons allemaal.”

MASCOT® WORKWEAR

Danny Bonn, Market Director Benelux MASCOT® WORKWEAR: “We willen ons merk verder laten groeien, Ajax heeft in onze sponsoring strategie daarbij een belangrijke positie. We hebben positieve effecten gezien en onze merkbekendheid is toegenomen. We gaan nu samen de volgende fase in en willen ons merk verder gaan activeren bij het nationale en internationale publiek.”

De overeenkomst met Ajax is een onderdeel van MASCOT’s algemene sponsorstrategie. MASCOT heeft een sterk engagement voor de sportwereld door op diverse plaatsen in heel Europa als sponsor te fungeren. Sport kan mensen wereldwijd boeien en samenbrengen - over de landsgrenzen heen, wars van verschillen in cultuur, politiek en godsdienst. Ongeacht of het gaat om spelers of om toeschouwers. MASCOT draagt hier graag zijn steentje bij.